W dobie wszechobecnego przepływu informacji powstaje ogromny szum. Z pośród dziesiątek osób, które spotykamy w relacjach biznesowych i prywatnych, wielu ucieka nam z pamięci. Owszem numery można zapisać w telefonie, ale czy będziemy pamiętali coś na temat danej osoby? Warto kolekcjonować klucze, które w przyszłości otworzą nowe możliwości.

Daj się poznać

Świat biznesu rządzi się swoimi prawami. Jeżeli prowadzimy przedsiębiorstwo lub reprezentujemy firmę powinniśmy to robić odpowiednio. Czyli w taki sposób, który zostawia nienaganne wrażenie po spotkaniu i prezentuje profesjonalizm. W każdej sytuacji warto być odpowiednio przygotowanym na nawiązanie relacji biznesowej. Zdarzyć się może, że potencjalny kontrahent będzie chciał omówić detale telefonicznie, ale w gronie kilku rozmówców nie chce podawać publicznie swojego numeru. Odejście na bok może być nietaktowne względem pozostałych, dlatego warto mieć pod ręką wizytownik.

Przekazanie kontaktu w postaci wizytówki ma wiele zalet. Znamy imię i nazwisko oraz stanowisko osoby, z którą rozmawialiśmy. Wiemy jaką firmę ten ktoś reprezentuje oraz gdzie się ona znajduje. Często podany jest NIP lub REGON i najważniejsze czyli telefon i adres email. Dzięki takim informacjom łatwiej nam skojarzyć z kim mieliśmy do czynienia. Ponadto odbierając telefon możemy sięgnąć po kartonik, aby wrócić pamięcią do rozmowy i konkretnej osoby. Z drugiej strony mając takie dane możemy przygotować się do potencjalnego dialogu sprzedażowego.

Wizytownik męski jest praktycznym i przydatnym przedmiotem. Dzięki swoim rozmiarom nie rzuca się w oczy schowany w kieszeni marynarki lub płaszcza. Ponadto gabarytowo dostosowany jest do wielkości obowiązujących na rynku kart debetowych czy dokumentów. Osoby, które nie lubią obszernych portfeli mogą wykorzystać wizytownik do przechowania dowodu osobistego, karty do bankomatu i jednocześnie kluczy do wielu biznesowych kontaktów czyli wizytówek. Wiele ciekawych inspiracji znaleźć można na https://www.forhim.pl/8-wizytowniki.

Rób to z klasą

Niejednokrotnie można spotkać osoby, które wręczają nam coś, co prawdopodobnie jest wizytówką. Niestety luźno wrzucone w kieszeń spodni lub czeluść teczki podatne są na uszkodzenia i wyglądają po prostu nieładnie. Świadczy to raczej o przeciętnej dbałości o szczegóły. W branżach wymagających precyzji i dokładności takie podejście może być odebrane jako afront, co nie wróży powodzenia w biznesie.

Elegancki wizytownik nie dość, że rozwiązuje kwestie estetyczne, to sam w sobie może zachwycić wyglądem. Dostępne są na rynku modele metalowe z możliwością grawera lub wytworne, precyzyjnie wykonane ze skóry. Producenci wymyślają różnego rodzaju uproszczenia jak wysunięcie pojedynczej wizytówki palcem, bez konieczności otwierania całego pudełka. Z kolei magnetyczne zapięcia znacząco ułatwiają otwieranie i zamykanie.

Dzięki wizytownikowi zawsze mamy przy sobie szansę nawiązania kontaktów, które zaprocentują w przyszłości. Pomimo powszechnej cyfryzacji często spotkać można u najbardziej zagorzałych fanów technologii stojak z wizytówkami. Za ich sprawą możemy dotrzeć do osób, z którymi mięliśmy już jakiś kontakt. Dzięki temu istnieje możliwość rozwoju relacji, które będą miały realne przełożenie na nasz biznes. Dobrze więc mieć ten niepozorny gadżet, który daje tyle możliwości.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj